جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
جمعآوری پسخوراندها
پس از ارسال پيام، برقرارکننده ارتباط بايد بهنحوى از تأثير آن بر مخاطبين هدف، اطمينان حاصل کند. براى اين کار از مخاطبين هدف چنين سؤالاتى پرسيده مىشود: آيا پيام را به خاطر مىآورند؟ چند بار پيام را ديدهاند؟ نکاتى که به خاطر مىآورند کدام هستند؟ احساس آنها درباره پيام چگونه است؟ و عقيده آنها درباره کالا و شرکت در گذشته و اکنون چيست؟ برقرارکنندگان ارتباط معمولاً علاقهمند هستند بدانند در اثر دريافت پيام ايشان چه دگرگونىهايى در رفتار مخاطبين بهوجود آمده است؟ تعداد افرادى که نسبت به خريد کالا اقدام کردهاند يا درباره کالا با ديگران سخن راندهاند و يا از فروشگاه بازديد کردهاند، نشاندهنده همين تغيير رفتار است. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات عراق مجلس شورای اسلامی حسن روحانی دولت سیزدهم حجاب دولت نیکا شاکرمی چین رهبر انقلاب مجلس شهید مطهری
ایران هواشناسی تهران یسنا سیل هلال احمر آتش سوزی روز معلم قوه قضاییه معلم پلیس شهرداری تهران
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا بازار خودرو حقوق بازنشستگان طلا قیمت دلار خودرو بانک مرکزی ایران خودرو ارز سایپا
موسیقی عمو پورنگ تلویزیون سریال لیلا بلوکات ساواک عفاف و حجاب سینمای ایران تبلیغات مسعود اسکویی سینما تئاتر
رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال آتیلا حجازی علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال تراکتور لیگ برتر جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
هوش مصنوعی ناسا اپل گوگل اینستاگرام عکاسی تلفن همراه کولر
خواب فشار خون کبد چرب