جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
اجرای برنامههای بازاریابی
ارائه برنامه براى خطمشىهاى خوب، فقط نقطه حرکت آغازين، به سوى يک بازاريابى موفق است. يک خطمشى بسيار عالى بازاريابي، در صورتى که با اجرايى ضعيف همراه باشد، چندان مفيد فايده نخواهد شد. اجراى بازاريابي، فرآيندى است که طى آن خطمشىها و برنامههاى بازاريابى به منظور تأمين اهداف بازاريابى استراتژيک، به فعاليتها و عمليات بازاريابى مبدل مىشوند. اجراى بازاريابي، دربردارندهٔ فعاليتها بهطور روزانه و ماهيانه است، فعاليتهايى که برنامه بازاريابى را بهعمل در مىآورند. در برنامهريزى بازاريابي، به چه و چراهاى فعاليتهاى بازاريابى پاسخ گفته مىشود و در اجرا، به چه کسي، کجا، چه وقت و چطور. در ادامهٔ تشريح اجراى برنامههاى بازاريابى بايد به دلايل اجراى ضعيف و فرآيند اجراى بازاريابى پرداخت. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات عراق احمد وحیدی حسن روحانی مجلس شورای اسلامی حجاب دولت نیکا شاکرمی چین رهبر انقلاب مجلس شهید مطهری
ایران هواشناسی تهران یسنا سیل هلال احمر روز معلم پلیس قوه قضاییه معلم شهرداری تهران آموزش و پرورش
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا حقوق بازنشستگان طلا بازار خودرو قیمت دلار خودرو بانک مرکزی ایران خودرو سایپا تورم
مهران غفوریان موسیقی عمو پورنگ تلویزیون سریال مهران مدیری عفاف و حجاب تبلیغات سینمای ایران مسعود اسکویی سینما تئاتر
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه آمریکا جنگ غزه روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر تراکتور جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
ناسا هوش مصنوعی فناوری اپل اینستاگرام گوگل عکاسی
خواب فشار خون کبد چرب دیابت