چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا
تصمیم دربارهٔ ورود به بازارهای خارجی
هر يک از چند عامل مختلف زير ممکن است دامنه فعاليت يک شرکت را به صحنه بينالمللى گسترش دهند. حمله رقباى خارجى به بازار داخلى و محلى يک شرکت با ارائه محصولات يا قيمتهاى بهتر يکى از اين عوامل است. در اينجا شرکت با هدف درگير کردن منابع و امکانات رقبا ممکن است در بازارهاى خود آنها دست به حمله متقابل بزند. يا اينکه ممکن است شرکت دريابد فعاليت در بازارهاى خارجي، سودآورتر از بازارهاى داخلى است. بازار داخلى شرکت، ممکن است در حال انقباض باشد يا شرکت براى توليد بيشتر و استفاده از صرفهجويىهاى ناشى از مقياس توليد، صلاح را در اين بداند که وارد بازارهاى جديدى شود. ممکن است هدف شرکت از ورود به بازارهاى خارجي، قطع وابستگى به يک بازار و رهايى از مخاطرات اين گونه وابستگىها باشد. و سرانجام، عامل ديگرى که مىتواند موجب ورود شرکت به صحنه بينالمللى باشد اين است که مشتريان شرکت در سطح جهان گسترش يابند و همين ايجاب کند خدمترسانى شرکت نيز بينالمللى شود. | ||
|
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس احمد وحیدی مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم قوه قضائیه خلیج فارس دولت لایحه بودجه 1403 شورای نگهبان حجاب مجلس یازدهم
روز معلم تهران آموزش و پرورش قوه قضاییه شهرداری تهران سازمان هواشناسی فضای مجازی سلامت پلیس دستگیری شورای شهر تهران شورای شهر
بانک مرکزی خودرو حقوق بازنشستگان قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا ایران خودرو سایپا دلار مالیات چین بازار خودرو
تلویزیون سریال سعید آقاخانی سینمای ایران سینما نون خ موسیقی تئاتر دفاع مقدس فیلم کتاب رسانه ملی
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه روسیه عربستان ترکیه افغانستان
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید سپاهان تراکتور بایرن مونیخ باشگاه استقلال لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی
هوش مصنوعی تبلیغات ناسا تسلا اپل اینستاگرام فناوری همراه اول آیفون گوگل
داروخانه خواب دیابت مسمومیت کاهش وزن چاقی سلامت روان بارداری آلزایمر