آخرین اخبار
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
فرهنگی
اجتماعی
فیلم
روزنامهها
آگهی
Vista
News Hub
چهارشنبه, ۱۰ خرداد, ۱۴۰۲ /
31 May, 2023
مجله ویستا
شکایت یک هدیه است !!
موضوع پیرامون مزایا و نقش ارتباط مشتریان با سازمان بویژه شکایات آنها در بهبود نارسایی ها و ارتقاء کیفیت خدمات است .
۹ گام طلایی برای جذب مشتری
راهکارهای موثر در جذب و رضایت مشتری
چگونه رضایت مشتری را جلب کنیم؟
حتی می توانید خدماتی را به آنها ارائه کنید که در صورت لزوم بتوانند پیغام بگذارند تا مجبور نشوند بر روی خط باقی بمانند.
ابزار بهینه سازی مدیریت ارتباط با مشتریان
نخستین چیزی که از شنیدن کلمه مشاوره به ذهن شما می رسد چیست؟
راهکارهای مدیریتی
تنها چیزی که در کسب و کار شما مهم است، مشتری است. مطمئن شوید که همه کارکنان شما این موضوع را میدانند.
CRM
در سازمانهای مشتریمدار، معمولا مشتریان اساسیترین وسیله برای شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان هستند.
تفکرات و تحولات مهم علمی با جابجایی پارادایم ها جریان می یابد
"دنیای کسب و کار طی سه دهه اخیر شاهد طرح پارادایم رضایت مشتری، مشتری گرایی، خدمات پس از فروش و ... و افول طرز تفکر مهندس گرایی و برتری فنی به عنوان مزیت رقابتی بوده است
مدیریت فروش
مدیریت فروش از مباحثی است که در سالهای اخیر مطرح شده و بیشتر به برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل نیروی فروش تاکید می کند.
مجله سایر
عینک ـ افسون و افسانه
یوری اوتکین یک مهندس الکترونیک است. ورود او در جرگه متخصصان چشمپزشکی شوروی سابق ناگهانی و پرزحمت بود. پزشکان باور نمیکردند که عینکهای مورد نظر محقق نامبرده میتواند از پیشرفت نزدیک بینی جلوگیری کرده و به تدریج بیماری بهبود یافته و بینائی چشم بهحال طبیعی بازگردد. Bspg ـ سمبل تخیل نزدیکبینی بنابر عقیده او تکین بیماری نیست. نزدیک بینی واکنش طبیعی دستگاه مغزی چشمی میباشد. اکنون باید دید ن
اثر کارآیی و اثر بخشی در افزایش رضایت مشتری
امروزه کارایی و اثربخشی فرایندهای سازمان مباحث قابل تامل جوامع است. با مطالعات علمی باید به این پرسش پاسخ داد که چگونه می توان اثربخشی فرایندهای سازمان را بهبود بخشید. صاحبنظران معتقدند که یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمان، بهبود کیفیت خدمات و منظور از آن، تامین نیازها و انتظارات مشتریان است.
جلب اعتماد مشتری کلید موفقیت شماست
نیاز مشتری را بشناسید، با محصول یا خدماتی آن نیاز را به سرعت و به گونهای حرفهای برآورده سازید و این کار را بلافاصله به دیگران نیز یاد بدهید. خلاقیت و نوآوری را از یاد نبرید و برای هر کاری که میکنید دلیلی محکم و مشتریپسند داشته باشید. در این مقاله سعی دارم که به برخی پرسشهای مشابه شما پاسخ بگویم.
روابط عمومی خوب در کنار خدمات مشتریان خوب
به خاطر داشته باشید که یک برخورد ، فقط یک برخورد نامناسب می تواند شهرت شما را خدشه دار کند چرا که همان یک مشتری دلخور رفتار شما یا کارمندانتان، به هر کسی که می شناسد می گوید .
الگوهای رضایتمندی مشتری
در رابطه با مفهوم رضایت مندی مشتری تعاریف مختلفی از سوی نظریه پردازان بازاریابی ارائه شده است. کاتلر، رضایتمندی مشتری را به عنوان درجه ای که عملکرد واقعی یک شرکت انتظارات مشتری را برآورده کند، تعریف میکند. به نظر کاتلر اگر عملکرد شرکت انتظارات مشتری را برآورده کند، مشتری احساس رضایت و در غیر این صورت احساس نارضایتی می کند.
بازاریابی داخلی
بازاریابی داخلی عبارت است از جذب، توسعه، انگیزش، و تداوم کیفیت کارکنان از طریق شغل به عنوان یک محصول و ارضای نیازمندیهای آنها. به عبارت دیگر، بازاریابی داخلی فلسفه رابطه و پیمان مشترک بین مشتریان و کارکنان (مشتریان داخلی) سازمان است.
مدیریت دانش در ارتباط با مشتری
در بازار رقابتی امروز که مشخصه اصلی آن، عدم قطعیت است، شرکتهایی توانایی رقابت را دارا هستند که دانش جدید را ایجاد، توزیع و آنرا تبدیل به کالاها و خدمات میکند.
رمزهای پیدا کردن مشتری
امروزه نقش مشتریان از حالت پیروی از تولیدکننده به هدایت سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و حتی محققان و نوآوران مبدل گشته است. به این ترتیب بسیاری از مفاهیم و تئوری ها بر محور «مشتری» نگارش شده اند.
افزایش قابلیتهای شبکه زنجیره عرضه
اینترنت توانایی غیرقابل تصوری برای شرکت به منظور ایجاد ارتباط و همکاری ایجاد کرده است. اینترنت می تواند به طور بنیادی روشی که صنایع بدان عمل می کنند را تغییر داده و بین مشتریان و عرضه کنندگان ارتباط موثر برقرار سازد.
مدیریت ارتباط با مشتریان
نمودار اصلی CRM در روابط حاکم بر بازار سنتی ایران است که «مردم داری»، «مشتری داری» و کاسب کاری از مشخصه های اصلی آن است.
چگونه رضایت مشتری را جلب کنیم؟
برای شروع نگاهی به کارفرماهای قبلی خود بیندازید و ببینید که آنها چگونه شرکت و یا تجارت شخصی خود را اداره می کردند. باید با دقت کامل به تعریف آنها از "اداره درست" توجه کنید. سپس می توانید نظر بدهید که آیا آنها رویه درستی را در پیش گرفته بودند یا خیر.
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
در اولین مرحله ارائه خدمت مدیریت ارتباط با مشتری، پایگاه اطلاعاتی بر مبنای اطلاعات و دادههای مشتریان تهیه میشود.
رضایت مشتری رمز بقای سازمانها در کسب و کار رقابتی
در فرآیند جلب رضایت مشتری مهمترین گام شناسایی انتظارات مشتری است. شناسایی انتظارات مشتری جز با مراجعه به وی و دریافت دیدگاههای او میسر نیست.
مدیریت اثر بخش در بخش خدمات مشتریان
اصولا دوام تجارت هر بنگاه وابسته به خدمات ارایه شده از سوی آن بنگاه در جهت خدمات مشتریان به مشتریان آن بنگاه می باشد تا بنگاه به اصل مهم و رویایی خود که همان اصل وفاداری مشتریان است نایل آید.
مشتریمداری از کارکنان آغاز میشود
بقای هر سازمان ایجاب میکند تلاشی جدی برای پیشی گرفتن از رقیبان در افزایش سهم بازار تولیدات یا عرضه خدمات، سرلوحه برنامههای سازمان قرار گیرد.
حق با مشتری است ، دیگر شعار نیست !
امروزه نه تنها راضی کردن مشتری کافی نیست، بلکه باید نیازهای مشتری را پیش بینی و خواسته های او را مورد سنجش قرار داد.
چگونه سلامت تجارت خود را تضمین کنیم؟
همه ما اشخاصی را مشاهده کرده ایم که تبلیغات فراوانی انجام می دهند اما نتیجه خوبی نمی گیرند. علت آن است که در اکثر تبلیغات روی توانایی های سرویس دهنده تأکید می شود و نه نیازهای مشتری.
دکوراسیون پنجرهای بهسوی مشتریمداری
امروز دکوراسیون بهعنوان یک علم تلقی میشود یعنی تمامی الزامات زیبائیشناسی در آن لحاظ میشود. دکوراسیون دیگر سلیقهای نیست. از لحاظ روحی ـ روانی یک محیط داخلی باید بهگونهای باشد که تأثیر مثبتی بر روی افراد داشته باشد.
۱۰ استراتژی مهم در مدیریت بخش فروش
بخش فروش درواقع گلوگاه استراتژیکی بنگاه است.که باید با یک سری استراتژیهای راهبردی ،این بخش را تقویت کرد اصولی را در این مقاله که با استفاده از روش تحقیق پیمایشی و یا زمینه یابی صورت گرفته برایتان بیان می کنیم که با نصب اصولی این راهبردها بتوان این گلوگاه استرتژیکی را تقویت نمود.
نحوه ارتباط با مشتری در عصر ارتباطات
با اشاره به کلمه مشتری توجه سازمانهای بسیاری به آن جلب می شود و بیشتر آنها اغلب نمی توانند خدمات اولیه به مشتری را در جزییات بیشتری ارایه دهند. آنها به مشتریان با ارزششان توجه و تعهد را عرضه کرده اند.
مدیریت مشتری مداری: سازمانی یا جهانی؟(WCM & CRM)
با وجود اینکه دیدگاههای متفاوتی از سوی صاحبنظران در زمینه توجه به مشتری (مشتری مداری) ساخت در کلاس جهانی ارائه و پارامترهای مختلفی برای آن در نظر گرفته شده، و در مورد میزان تاثیر هر یک از این موارد هم نظرات متفاوتی وجود دارد، اما یک غایت کلی در تمام دیدگاهها سرآمدی در عرصه کسب و کار جهانی است.
مشتریشناسی
در جهان کنونی دیگر نمیتوان حیطهِ «بازاریابی و فروش» را با ابزارهای محدود گذشته تعریف کرد، بلکه باید با روشهای علمی و تعاریف جدیدی که در حوزه بازاریابی و فروش مطرح گردیده است، آشنا شد و در مقام عمل، آنها را به کار بست.
چگونگی مدیریت Trade show display برای افزایش اثربخشی و کارائی آن.
در Trade show یکی از مهمترین و پر اهمیت ترین بخشها نمایش دادن آن است .ونحوه ی نمایش دادن Trade show نقش مهمتری در فروش کالا دارد . در این مقاله قصد داریم که بعضی نکات کاربردی که سبب می شود جلوه Trade show شما بهتر و بیشتر شود را ارائه دهیم . تا در بخش بازاریابی و در نتیجه فروش شرکت بهتر عمل کرده و بتوانید رقابت بهتری با رقبا داشته باشید .
مشتری گرایی یا ضرورت مهندسی مجدد در سازمان های خدماتی
پیدایش سیستم های مشتری مدار در مدیریت امروزی ناشی از تحولاتی است که در طول سالها و بلکه قرن ها نحوه تفکر علمی بشر و نحوه اداره سازمان ها از یکسو و افزایش سطح آگاهی و نیاز مشتریان از سوی دیگر رخ داده است
« دخالت دادن مشتریان در توسعه تولید »
«اگر اعتقادی به تحقیقات بازار در مورد یک محصولات ناشناخته برای عموم مردم نداشته باشیم آنگاه باری به هر جهت خواهیم بود.»
تحلیل نیاز مشتری
امروزه مدیران برای اداره سازمانی خود با لشکری از محققان و دانشمندان پشتیبانی می شوند . این محققان اگرچه مستقیما در میدانهای رقابتی حضور ندارند ولی نقش آنها طراحی و در اختیار گذاشتن ابزاری است که مدیران را برای پیروزی در این رقابتها مجهز می کند . در عصری که رویکرد " مشتری مداری " جای تولید انبوه را در ایجاد مزیتهای رقابتی گرفته است ، شناخت " نیاز بازار " یک مدخل اصولی برای ورود به استراتژی رقابتی به شمار می آید .
اصول پایه درمدیریت
اگر شما یک شرکت تازه کار هستید . و توانائی مالی خیلی زیادی نیز برای تبلیغات های کلان ندارید، این اصول می تواند شما را در این زمینه راهنمایی و یاری کند.
مشترینوازی ابزار کارآمد پیشتازان بازار
پیشتازان بازار، نه بر اساس خواستهء بازار، که بنا به نیاز و خواستهء مشتری آماده میشوند. بزرگترین سرمایهء شرکتهای مشترینواز، وفاداری مشتریان آنهاست و برای نگهداری پیروزمندانهء آنها نیاز به اطلاعات مشخص، گسترده و هماهنگ شده از تکتک مشتریان دارند.
چهار گام برای تسریع فروش و بهبود رضایت مشتریان
نرمافزار مدیریت روابط مشتریان CRM به عنوان یک ابتکار عمل استراتژیک در کسب و کار، طراحی شده است. این نرمافزار به سازمان ها در جهت بالا بردن سرعت فروش کمک می کند، ضمن این که کارکنان توانایی راضی نگاه داشتن همه مشتریان را خواهند داشت.
مگر مشتری هم حقی دارد؟
گزارشی از جایگاه مشتریان در جامعه ایرانی
مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management)
هزینه راضی نگه داشتن مشتری و ترغیب وی به خرید دوباره از شرکت (یا فروشگاه) از هزینه ها و مشکلاتی که در راه جذب یک مشتری جدید پیش روی ما قرار دارد، بسیار کمتر است.
بررسی نیازهای دانشجویان از سیستم مدیریت ارتباط با دانشجویان(SRMS) مورد مطالعه: دانشکده ی مدیریت دانشگاه تهران
مدیریت ارتباط با مشتریان به عنوان ابزاری قدرتمند برای شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان سازمان ها ظهور کرده است و فناوری اطلاعات به عنوان توانمندساز استقرار این سیستم در سازمان ها ایفای نقش می کند.
عوامل موثر بر ایجاد وفاداری از دید مشتریان
امروزه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و شرکتها، سازمانها و بانکها نباید به رضایتمندی مشتریانشان دلخوش کنند. آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان، وفادار هم هستند.
هفتگام برای پیشبینی اثربخش
مشتریان چندان وفادار نیستند، رقابت جهانی آنچنان شدید است که پیشبینی فروش را دشوار میسازد.
سازمان ، مدیران و کارکنان مشتری مدار
یک سازمان دارای طبقهبندیهای اداری ، چارتهای سازمانی ، قسمتهای مختلف و اهداف و خطیمشیها، دستورالعملها و بسیاری موارد دیگر است.
دخالت دادن مشتریان در توسعهٔ تولید
اگر محصولی جدید یا توسعهٔ مجدد یک محصول موجود را برنامه ریزی کرده اید، از مشتریان بخواهید تا نظر خود رادر مورد محصولات موجود و اینکه چرا خواهان محصولی جدید هستند بیان نمایند.
رضایت مشتری چه تعریفی دارد؟
تا کنون به این موضوع اندیشیدهاید که رضایت مشتری چه تعریفی دارد؟ چگونه اندازه گیری میشود؟
مفهوم واژه مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) چیست؟
هزینه راضی نگه داشتن مشتری و ترغیب وی به خرید دوباره از شرکت (یا فروشگاه) از هزینه ها و مشکلاتی که در راه جذب یک مشتری جدید پیش روی ما قرار دارد، بسیار کمتر است.
مدیریت ارتباط با مشتری یک راهبرد تجاری
با توجه به تحقیقات انجام شده در خصوص رفتار مشتریان مشخص شده است که یک درصد مشتریان میمیرند( !مرگ جسمانی) سه درصد، نقل مکان میکنند. پنج درصد با دیگران دوستی نزدیک پیدا میکنند، ۹ درصد به دلایل رقابتی و قدرت رقیب میروند، ۱۴ درصد به دلیل نارضایتی میروند و ۶۸ درصد به خاطر بیتفاوتی ما از ما دور میشوند.
چهار گام برای تسریع فروش و بهبود رضایت مشتریان
نرمافزار مدیریت روابط مشتریان CRM به عنوان یک ابتکار عمل استراتژیک در کسب و کار، طراحی شده است.
چگونگی برخورد با مشتریان ناراضی
حتماً بارها در هنگام کار با افرادی روبرو شده اید که به علت نامعلوم رفتاری توهین آمیز و ناسزاوار از خود بروز می دهند. شما را تهدید می کنند و می خواهند شما را بترسانند و تمام روز شما را خراب می کنند. در برخورد با چنین افرادی چه باید کرد؟
چالشهای مدیریت آینده
شرکتها باید با واحدهای تولیدکننده، کمپانی های عرضه کننده و همچنین با خریداران محصول خود، برنامه های کاهش هزینه را مشترکاً تدوین کنند.
بازاریابی ناب و رابطه آن با مدیریت ارتباط با مشتری
رویکرد بازاریابی ناب، ساده به نظر میرسد و در حقیقت همین طور است. بسیاری از پیشنهادها و ابزارها زاییده عقل سلیم است اما در دنیای واقعی و در فضای ارتباطات و بازاریابی گاه این گونه نیست.
مشتری گرایی پایدارترین آرمان در عرصه چالشهای مدیریت امروز
بدون تردید همه سازمانها در تحقق آرمان خویش که در واقع بیان کننده و بهترین معیار فلسفه وجودی آنهاست, به نوعی در عرصه چالش های مدیریت امروز, سعی و تلاش مضاعفی باید از خود به نمایش گذارند و برای مدیران هدایت سازمان به سوی آرمان و چشم انداز مذکور گریزی جو عبور از اهداف میان مدت و کوتاه مدت نمانده است.
چگونگی تحلیل نیاز مشتری
امروزه مدیران برای اداره سازمانی خود با لشکری از محققان و دانشمندان پشتیبانی می شوند .
چاپ کارت pvc،چاپ کارت پی وی سی،چاپ افست کارت pvc
تولید شیرآلات آتش نشانی فاسولا
تعمیرات لوازم خانگی و صنعتی آی پی امداد
مشاوره و فروش تجهیزات دامپزشکی
ورود / ایجاد آگهی
فرارو
مصرف روزانه این مکمل غذایی حافظه را تقویت و ۳ سال جوانتان میکند
•
مکمل های غذایی
فرارو
(اینفوگرافیک) ویتامین E را کی بخوریم؟
•
ویتامین ای
انتخاب
تماشا کنید: عاقبت، گرگ زاده، گرگ بود / ایران باید در مقابل طالبان …
برترینها
شرطهای همخانه شدن با یک زن در تهران، دختران را عصبانی کرد
فرارو
(ویدئو) تقابل تهاجمی جنگنده چین با هواپیمای نظامی آمریکا
•
چین و آمریکا
فرارو
با این خوراکیها فیبر بدنتان را تامین کنید
•
فیبر
همشهریآنلاین
تصاویر لحظه وحشتناک زیر گرفتن عابران پیاده توسط خودرو در بندرعباس
•
خبر مهم
تابناک
ماجرای خواستگاری در حافظیه و واکنش های متفاوت جنجالی
ایسنا
اولین پرواز کیش به دوبی پس از سه سال توقف
ایسنا
عمامه گذاری طلاب در روز میلاد امام رضا(ع)
ایسنا
حاشیه جلسه هیات دولت - چهارشنبه ۱۰ خرداد
ایسنا
حضور رییس جمهور در گردهمایی روسای نمایندگیهای ایران در خارج از کشور
ایسنا
تلاشگران عرصه تولید برق
خبرآنلاین
ببینید | ماجرای خبر تجهیز بیمارستانهای اندونزی از زبان وزیر بهداشت
•
بهرام عین اللهی
خبرآنلاین
ببینید | اقامه نماز ورزشکار زن ایرانیی در حاشیه برگزاری جام بینالمللی …
•
نماز
خبرآنلاین
ببینید | اولین مصاحبه قاتل فراری بعد از استرداد به ایران
•
قتل
پارسینه
جواب درخور ورزشکار ایرانی به طرف اوکراینی+ فیلم
پارسینه
چطور با شلوار جلیغه نجات درست کنیم و از غرق شدن نجات پیدا کنیم؟+ فیلم
پارسینه
مانور دیدنی موشک بالستیک تاکتیکی KTSSM-I + فیلم
ورزش سه
پیشکسوت استقلال: ساپینتو یک خارجی بامعرفت
•
استقلال
ورزش سه
تمامی گل های آاس رم در لیگ اروپا 2022/23
•
آاس رم
ورزش سه
برترین گلهای زده شده از راه دور
•
لیونل مسی
فرارو
(ویدئو) اولین لحظه پخش رنگی برنامههای تلویزیون در جهان
•
تلویزیون رنگی
فرارو
(ویدئو) جابجایی گاو غول پیکر با خودروی آمریکایی!
•
حیات وحش
فرارو
چای تشنگی را برطرف میکند؟
•
فواید چای
فرارو
چند روش موثر برای تغییر متابولیسم و کاهش وزن
•
کاهش وزن
فرارو
(ویدئو) علائم سکته قلبی یک ماه قبل از وقوع چیست؟
•
سکته قلبی
فرارو
فوت و فن جادویی برای خوشمزه شدن خورش قیمه
•
خورش قیمه
تابناک
سفر محرمانه مشاور ارشد بایدن به عمان درباره برجام/ بسته شدن پرونده …
•
مذاکرات هسته ای
همشهریآنلاین
ببینید | جدیدترین شرایط استفاده از یارانه نقدی و کالابرگ | کدام افراد …
•
یارانه معیشتی
خبرگزاری تسنیم
روزنامه تعادل
سایت نورنیوز
روزنامه شرق
سایت مثلث آنلاین
روزنامه دنیای اقتصاد
سایت اصلاحات نیوز
سایت مجله شبکه
خبرگزاری ایرنا
روزنامه آرمان ملی