یکشنبه, ۲۵ شهریور, ۱۴۰۳ / 15 September, 2024
مجله ویستا
از خلاقیت تا خلاقیت
سبک های متفاوت تبلیغ محیطی دو خودروساز برای معرفی جدیدترین محصول را در این دو عکس می بینید. هریک از روش ها در سبک خودش تلاش کرده تا به نوعی خلاقیت را به همراه داشته باشد. یکی بیلبوردی غول پیکر را خلاقیت دانسته و دیگری قراردادن ساعتی شنی را وسط یک پیاده رو. کدامیک از این ها شما را بیشتر به خودش جلب می کند؟ آنکه جذابتر است، خلاقتر است؟ یا چیزی بیش از خلاقیت برای شما ملاک است؟
سیتروئن ترجیح داده است دو بیلبورد قول پیکر را در دو جای متفاوت از شهر برلین نصب کند تا توجه عابرین را به C۵ جدید جلب کند. این دو بیلبورد روی هم رفته ۶ هزار متر مربع فضا اشغال کرده اند.
بی ام دبیلیو هم یک ساعت شنی ۱۲ متری را طراحی کرده و مدل بی ام دبیلیو۷ را در بخش بالایی آن جای داده است. شن های ساعت هم گوی های نقره ای هستند که به تدریج پائین می ریزند و پس از چند روز بالاخره خودرو پدیدار می شود.
ha-bananej.blogfa.com
منبع : مطالب ارسال شده
وایرال شده در شبکههای اجتماعی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست