سه شنبه, ۱۷ مهر, ۱۴۰۳ / 8 October, 2024
مجله ویستا
روانشناسی تبلیغات تجاری (تبلیغات تجاری و ذهن مصرف کننده): آنچه عمل میکند, آنچه عمل نمیکند و چرایی
نویسنده : ساذرلند - ماکس
مترجم : قربانلو - سینا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۰۸/۱۵
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۸۲
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۰۵۷۲-۵-۰
ساذرلند در این کتاب برخی اصول و رموز تبلیغات را برمیشمارد و بعضی از ساز و کارهای روان شناختی بنیادین آن را توصیف میکند .در این کتاب به پارهای از پرسشهای مربوط به نحوه تاثیر تبلیغات تجاری بر مردم, همچنین قدرت جادویی تبلیغات پاسخ داده شده است .کتاب در دو بخش ( 25فصل) سامان یافته است .بخش نخست با عنوان 'چرا تبلی غ تجاری مدتهای مدیدی است که همچنان به عنوان یک راز باقی مانده است 'و بخش دوم با عنوان 'آنچه عمل میکند, آنچه عمل نمیکند و چرایی آن .'در این دو بخش مطالبی در باب برنامهریزی تبلیغاتی, پیامدهای قطع یا متوقف شدن تبلی غ, آگهیهای تلویزیونی و ویژگیهای آن, محدودیتهای تبلی غ, تاثیرگذاری بر افراد, حداکثر کردن اثر بخشی تبلی غ و نظایر آن مطرح شده است .
وایرال شده در شبکههای اجتماعی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست