چهارشنبه, ۲۵ مهر, ۱۴۰۳ / 16 October, 2024
مجله ویستا
مدیریت بازاریابی: تجزیه و تحلیل, برنامهریزی, اجرا و کنترل
نویسنده : مهدوینیا - محمد
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۵/۰۷
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۴۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
شماره مجلد : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۲۸۷۳-۳-۷
در این کتاب پس از تعاریفی در ارتباط با بازاریابی (مانند خواسته, تقاضا, کالا, مبادله و بازار) سیر تحول و تغییرات این مفهوم همگام با دگرگونیها و تحولات اجتماعی و اقتصادی بحث و بررسی شده, سپس همراه با مثالهایی عوامل درونی و بیرونی موثر بر محیط بازاریابی تشریح شده است .این عوامل عبارتاند از :شرکت, تامین کنندهها, واسطهها, مشتریان, رقبا, جامعه, عوامل اقتصادی, عوامل فرهنگی و اجتماعی, و عوامل سیاسی و قانونی .در پایان تقسیمبندی از بازارها و انواع خریداران به دست داده شده و عوامل موثر بر رفتار هر یک بحث و بررسی میشود .
وایرال شده در شبکههای اجتماعی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست