دوشنبه, ۱۹ شهریور, ۱۴۰۳ / 9 September, 2024
مجله ویستا
روانشناسی تربیتی
تاریخ نشر : ۸۵۰۱۱۵
تیراژ : ۱۱۰۰
تعداد صفحه : ۳۵۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۹۲۹-۰۵-X
شماره کنگره : ۸۵۱۱۵۰۵۲
رده دیویی : ۳۷۰.۱۵
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
نویسنده : سیفرت - کلوین
مترجم : ایزدی - مهشید
در کتاب با موضوع مطالعهی نحوی یادگیری و آموزش، خاطرنشان شده است: 1- روانشناسی تربیتی، عقاید و اطلاعاتی را برای این که شما معلم خوبی باشید مطرح میکند. 2- روانشناسی تربیتی شامل مطالعهی یادگیری و آموزش است دچار چوبی را برای درک تحول، یادگیری، زندگی کلاس درس و ارزیابی یادگیری، فراهم میسازد. 3- روانشناسی تربیتی میتواند به معلمین در تصمیمگیری، با تاکید بر انواع یادگیری، طراحی آموزش و ارزیابی، ایجاد ارتباطهای خوب کلاس و پذیرش تفاوت میان دانشآموزان کمک کند. 4- تحول به تغییرات پیوسته در اندیشه، احساس و رفتار دانشآموزان اطلاق میشود. 5- یادگیری به تغییرات پایدار در رفتار، اندیشیدن، مهارت یا هیجان ناشی از برخی تجربیات نسبتا ویژه، اطلاق میگردد. 6- یک محیط موثر برای یادگیری وابسته به ایجاد انگیزش مناسب در دانشآموزان، ارتباط مناسب و نگرشهای مثبت و حمایتی دربارهی استعدادهای دانشآموزان میباشد. 7- این کتاب دو فرض اساسی دارد، محتوای آموزش و یادگیری و این که روانشناسی تربیتی میتواند به آموزش و یادگیری کمک کند، 8- معلمین تازهکار، گرایش به توجه بیشتر بر کنترل کلاس و طراحی آموزش دارند، معلمین باتجربهی متوسط به تجربهی جدید و روشهای تازهی آموزشی دارند، معلمین بسیار مجرب، اهمیت زیادی به مواجهه با نیازهای افراد میدهند، در حالی که یک سطح بالای کیفی باقی ماندهاند'.
تیراژ : ۱۱۰۰
تعداد صفحه : ۳۵۲
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۸۹۲۹-۰۵-X
شماره کنگره : ۸۵۱۱۵۰۵۲
رده دیویی : ۳۷۰.۱۵
محل نشر : تهران
جلد : شومیز
قطع : وزیری
زبان کتاب : فارسی
نوع اثر : ترجمه
نویسنده : سیفرت - کلوین
مترجم : ایزدی - مهشید
در کتاب با موضوع مطالعهی نحوی یادگیری و آموزش، خاطرنشان شده است: 1- روانشناسی تربیتی، عقاید و اطلاعاتی را برای این که شما معلم خوبی باشید مطرح میکند. 2- روانشناسی تربیتی شامل مطالعهی یادگیری و آموزش است دچار چوبی را برای درک تحول، یادگیری، زندگی کلاس درس و ارزیابی یادگیری، فراهم میسازد. 3- روانشناسی تربیتی میتواند به معلمین در تصمیمگیری، با تاکید بر انواع یادگیری، طراحی آموزش و ارزیابی، ایجاد ارتباطهای خوب کلاس و پذیرش تفاوت میان دانشآموزان کمک کند. 4- تحول به تغییرات پیوسته در اندیشه، احساس و رفتار دانشآموزان اطلاق میشود. 5- یادگیری به تغییرات پایدار در رفتار، اندیشیدن، مهارت یا هیجان ناشی از برخی تجربیات نسبتا ویژه، اطلاق میگردد. 6- یک محیط موثر برای یادگیری وابسته به ایجاد انگیزش مناسب در دانشآموزان، ارتباط مناسب و نگرشهای مثبت و حمایتی دربارهی استعدادهای دانشآموزان میباشد. 7- این کتاب دو فرض اساسی دارد، محتوای آموزش و یادگیری و این که روانشناسی تربیتی میتواند به آموزش و یادگیری کمک کند، 8- معلمین تازهکار، گرایش به توجه بیشتر بر کنترل کلاس و طراحی آموزش دارند، معلمین باتجربهی متوسط به تجربهی جدید و روشهای تازهی آموزشی دارند، معلمین بسیار مجرب، اهمیت زیادی به مواجهه با نیازهای افراد میدهند، در حالی که یک سطح بالای کیفی باقی ماندهاند'.
وایرال شده در شبکههای اجتماعی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست