چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا
تلاطم شدید - THE DEEP END OF THE OCEAN
سال تولید : ۱۹۹۹
کشور تولیدکننده : آمریکا
محصول : کیت گینزبرگ
کارگردان : اولو گروسبارد
فیلمنامهنویس : استیون شیف، بر مبنای کتابی نوشتهٔ جاکلین ریچارد
فیلمبردار : استیون گلدبلات
آهنگساز(موسیقی متن) : المر برنستاین
هنرپیشگان : میشل فایفر، تریت ویلیامز، ووپی گلدبرگ، جاناتان جکسون، کوری باک، جان کاپلوس، رایان مریمن و الکس وگا
نوع فیلم : رنگی، ۱۰۶ دقیقه
̎بت کاپادورا̎ (فایفر)، عکاسی است که با ̎پت̎ (ویلیامز)، صاحب یک رستوران ازدواج کرده؛ این دو در مدیسن ویسکانسین ساکن هستند و ظاهراً زندگی خوب و راحتی را میگذرانند. در سال ۱۹۸۸ ̎بت̎ همراه سه فرزندش به گردهمائی دوستان دوران مدرسهاش در شیکاگو میرود. در حالیکه ̎بت̎ در ̎لابی̎ شلوغ هتل، به طرف پیشخوان پذیرش میرود، بچهٔ سهسالهاش، ̎بن̎، ناپدید میشود. با وجود جستوجوی دیوانهوار و بیوقفه و پوشش گستردهٔ رسانهای این حادثه، بچه را نمییابند و دیری نگذشته که ̎بت̎ دچار افسردگی میشود. نه سال بعد، تازه درد خانواده از غم از دست رفتن ̎بن̎ اندکی التیامیافته که به شیکاگو میروند تا ̎پت̎ بتواند به اتفاق پدرش رستورانی باز کند. چند ماهی بعد، ̎سام کاراس̎ (مریمن)، پسر یکی از همسایهها از آنان میخواهد که اجازه دهند چمن خانهاش را کوتاه کند. ̎بت̎ متوجه میشود که سر و شکل پسرک کاملاً با عکسی که پلیس از ̎بن̎ نوجوان ساخته، جور در میآید. او از پسرک عکس میگیرد و با شوهر خود و ̎کارآگاه کندی بلیس̎ (گلدبرگ) تماس میگیرد. اثر انگشت ̎بن̎ و ̎سام̎ کاملاً با یکدیگر میخوانند. ̎کندی̎ و ̎بت̎ به سراغ ̎جرج̎ (کاپلوس)، پدر ̎سام̎ میروند و خیلی زود آشکار میشود که ̎بن̎ توسط زنی متزلزل و بیمار که از همشاگردیهای سابق ̎بت̎ بوده، ربوده شده است. او اکنون خودکشی کرده و دیگر کسی باقی نمانده که بتوان تقصیرها را به گردن او انداخت. ̎سام̎ که زندگی خوبی را با ̎جرج̎ سر کرده، هیچ خاطرهای از والدین واقعیاش ندارد. و حالا، ̎بت̎ و ̎پت̎ باید راهی پیدا کنند تا دوباره پیوندی عاطفی با ̎سام̎ برقرار کند و مرهمی بر درد و عذاب وجدان ̎وینسنت̎ (جکسن)، برادر بزرگتر بگذارند که در زمان ربوده شدن ̎بن̎، مثلاً قرار بوده مواظب برادرش باشد و از آن زمان تا بهحال احساس گناه رهایش نکرده است...
● فیلم درامی خانوادگی است که بر مبنای رمانی پرفروش ساخته شده. اما در حالیکه قابل باور بهنظر نمیآید، یکی از بهترین بازیهای فایفر را بهدست میدهد؛ بهخصوص در نیمهٔ نخست که به مایههای ̎فقدان̎ و ̎گناه̎ میپردازد و اینکه چطور میتوان به ̎وضع عادی خود̎ بازگشت. کار از آنجا که فرزند از دست رفته، بهطور اتفاقی، به خانهٔ پدر و مادر واقعی مراجعه میکند، بهکلی از کف میرود و به فیلمهای تلویزیونی شباهت پیدا میکند.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران رهبر انقلاب کارگران سریلانکا پاکستان حجاب مجلس شورای اسلامی دولت رئیسی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و پاکستان
شهرداری تهران تهران کنکور سیل هواشناسی سلامت پلیس فراجا فضای مجازی قتل قوه قضاییه وزارت بهداشت
قیمت خودرو قیمت دلار خودرو قیمت طلا بازار خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو بورس سایپا تورم قیمت سکه
ترانه علیدوستی تلویزیون کتاب سریال تئاتر شعر سینمای ایران رادیو مهران مدیری سینما انقلاب اسلامی فیلم سینمایی
ناسا کنکور ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رژیم صهیونیستی اسرائیل آمریکا غزه فلسطین جنگ غزه روسیه چین عملیات وعده صادق ترکیه اتحادیه اروپا طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال استقلال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس فوتسال بازی تراکتور تیم ملی فوتسال ایران رئال مادرید بارسلونا سپاهان
هوش مصنوعی فیلترینگ وزیر ارتباطات تبلیغات تسلا عیسی زارع پور ایلان ماسک اپل همراه اول فناوری نخبگان دوربین
سلامت روان داروخانه پیری دوش گرفتن کاهش وزن افسردگی یبوست