پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

انتخاب یک پکیج برای تجارت اینترنتی


انتخاب یک پکیج برای تجارت اینترنتی
● مدیریت محتوا - Content Management
سیستم مدیریت محتوا برای یک وب سایت تجارت اینترنتی – الکترونیک می تواند بسیار پیچیده باشد اما نکته مهم در این نوع وب سایت ها چیست؟ اینکه مشتری بتواند محصولات را به راحتی پیدا کند. پس CMS ی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی محصولات را افزوده، ویرایش و یا حتی حذف نمایید. همچنین فراموش نکنید که محصولات در این سایت همانند یک کاتالوگ عمل می کنند و این نکته را در نظر بگیرید که با انتخاب این سیستم مدیریت محتوا نباید ساختار سایت به هم بریزد. به خاطر داشته باشید که سایت شما مغازه شماست پس ویترینی درست کنید که محصولات در آن به خوبی به نمایش گذاشته شوند.
▪ تجزیه و تحلیل - Analytics
استفاده از سیستم تجزیه و تحلیل آماری سایت به شما کمک می کند تا میزان ثبت نام، خرید، سبدهای خرید در نیمه رها شده، چگونگی ورود کاربر به سایت و... را پیگیری کنید. یکی از بهترین این ابزار Google Analytics است و من در نظر دارم به طور مفصل در مورد آن بنویسم.
▪ پشتیبانی از مشتری - Customer Service
شایدخواندن این مقاله بهتر باشد: افزایش فروش با پشتیبانی از مشتری
▪ امنیت - Security
نکته مهم و حساس در وب سایت های تجارت اینترنتی همین است. امنیت!! اینکه ساختار سایت، نحوه پرداخت، چگونگی جمع آوری اطلاعات مشتری از نکات مهمی است که باید به آنها توجه کنید و در انتخاب این پکیج به آن دقت کنید.
▪ پیام های دیگران (۰) لینک
انتخاب یک پکیج برای تجارت اینترنتی - قسمت اولشما خواه برنامه نویسی مستقل باشید یا شرکتی تازه تاسیس داشته باشید که بخواهید اولین فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید، انتخاب بسته ecommerce کمی سخت و دشوار است. پیشرفت سریع صنایع در چند سال اخیر تصمیم گیری در مورد انتخاب مناسب برای نیازهای حال و آینده را برای شما سخت می کند، اما نکاتی هست که در این راه به شما کمک آنها می کنند. یازده مورد زیر با در نظر گرفتن مواردی همچون رشد شرکت، نیازهای فروشگاه ها و... به شما کمک می کنند. با استفاده از موارد کلیدی زیر دیدی جامع تر و قوی تر نسبت به این موضوع خواهید داشت که شرکت شما در این بسته ecommerce به چه چیزهایی نیاز خواهد داشت؟
▪ مقیاس پذیری – Scalability
زیرساخت های تجارت اینترنتی می باید همزمان با رشد شرکت شما رشد کرده مشتریان، محصولات و ترافیک بیشتر روی سایت را پشتیبانی کنند. متاسفانه، در اغلب موارد این اتفاق نمی افتد و این امر اهمیت مقیاس پذیری را نشان می دهد. با استفاده از بسته ای که به شما امکان رشد در تمام ابعاد را دهد، خود و سایت تان را همیشه سرپا نگاه خواهید داشت. به خاطر داشته باشید که تجارت اینترنتی باید امکان رشد کامل را به شما دهد نه اینکه شما را محدود کند.
▪ یکپارچه سازی – Integration
زمانی به کار شما می آید که بخواهید برنامه ای (همچون ارسال، پرداخت، انبار، حسابداری و...) را به سیستم خود بیافزایید. یکپارچه سازی کلید موفقیت در خرده فروشی و تجارت اینترنتی است بنابراین اطمینان از کارکرد صحیح تمام برنامه ها و ماژول ها یک ضرورت است. همیشه در نظر بگیرید که وب سایت شما قرار است در حال و آینده چه کاری برای شما انجام دهد و براساس آن، بسته تجارت اینترنتی خود را برگزینید.
منبع : تجارت اینترنتی


همچنین مشاهده کنید