یکشنبه, ۱۸ آذر, ۱۴۰۳ / 8 December, 2024
مجله ویستا


کلید اصلی موفقیت در کسب و کار ... بازاریابی و فروش است: 39 گام به جلو و 39 دلیل، چرا و چگونه بازاریابی و فروش، کسب و کار شما را متحول خواهد ساخت


کلید اصلی موفقیت در کسب و کار ... بازاریابی و فروش است: 39 گام به جلو و 39 دلیل، چرا و چگونه بازاریابی و فروش، کسب و کار شما را متحول خواهد ساخت
نویسنده : رضا مومن‌خانی,ریچارد والترز
شماره کنگره : ۸گ۲و/۷/HD۶۲
شابک : ۵-۷۵-۸۰۶۸-۹۶۴
رده دیویی : ۶۵۸.۰۲
تاریخ نشر : ۱۷/۰۷/۸۵
تعداد صفحه : ۱۲۴
تیراژ : ۳۰۰۰
نوبت چاپ : ۱

نگارنده در اين كتابچه 39 راه‌كار و روش‌ را براي بازاريابي و فروش در كسب و كار و موفقيت در آن معرفي نموده كه برخي از آن‌ها عبارت‌اند از: به خواسته‌هاي مشتري خود پي ببريد، نيازهاي مشتري خود را بشناسيد، از تاثير بلندمدت تصويري كه از كسب و كار خود در اذهان ايجاد مي‌كنيد آگاه باشيد، به قدرت نام تجاري در كسب و كار كوچك خود پي ببريد، براي يك روز هم كه شده مشتري كسب و كار خود باشيد، مشتري‌محور باشيد، در فروش شرط صداقت و درستي را رعايت كنيد، به مشتريان خود گوش فرا دهيد آن‌ها راه را به شما نشان خواهند داد، از الگوهاي مصرف مشتريان خود يك پايگاه داده ايجاد كنيد، مراقب رقباي خود باشيد، به طور مستمر روند بازار را ارزيابي كنيد، و حضور خود را در وب اعلام كنيد.