دوشنبه, ۳ تیر, ۱۳۹۸ / 24 June, 2019
بانک اطلاعات کتاب ایران

مدیریت مشارکتی در سازمانهای ورزشی


مدیریت مشارکتی در سازمانهای ورزشی
پدیدآورندگان : نویسنده: مهرداد محرم‌زاده , ویراستار: مهناز محمدزاده , ویراستار: ساحره حقی
موضوع : باشگاههای ورزشی - مدیریت , ورزش - مدیریت , تربیت بدنی - مدیریت
ناشر : جهاد دانشگاهی (دانشگاه ارومیه)
محل نشر : تهران
قطع : وزیری
نوع کتاب : تالیف
زبان اصلی : انگلیسی
قیمت : 28000
نوع جلد : شومیز
قطع : وزیری
تیراژ : 1000
تعداد صفحات : 142
تاریخ نشر : 1386/7/30
رده دیویی : 07906069
شابک : 964-6032-47-8
, "امروزه بیماری عمومی در ارتقای سطح فرهنگ اجتماعی، مدیران را بر آن داشته است تا علاوه بر مدیریت در مقام یك رهبر، به نفوذ و اثرگذاری در رفتار كاركنان برای ایجاد هماهنگی و تمایل به كار بپردازند. برای این كار مدیران باید با برخورداری از توانایی‌های تشخیصی مشكل را تشخیص و با توانایی انطباقی به امكان‌سنجی و راه‌حل‌ها بپردازند و در نهایت با توانایی ارتباطی سبك رهبری مناسب برای حل مشكل تشخیص داده شده بر اساس امكانات در دسترس را برگزینند. یكی از این شیوه‌های جدید مدیریتی توجه به طراحی نظام پیشنهادها و مدیریت مشاركتی و توجه به MBO یا مدریت بر مبنای هدف است كه به منزله‌ی عاملی نوین در توسعه‌ی مدریت انسانی سازمان‌های ورزشی قابل بررسی است. مدیریت مشاركتی به مفهوم تنها گذاشتن نیروهای‌ انسانی متخصص برای تصمیم‌گیری و اجرای مستقل نیست، بلكه به مفهوم كمك به تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری گروهی برای حل مشكلات سازمانی است تا نیروهای شاغل در سازمان‌، خویش را در آثار مثبت و منفی تصمیمات درست و غلط سهیم دانسته و با انگیزه‌های ایجاد شده از این مشاركت، واژه‌ی تیم‌سازی مدیریت را مفهوم بخشیده و به همراه مدیر، بهره‌وری سازمانی و مدیریتی را در سازمان به حداكثر برسانند. به دلیل تاثیرات مفید و اهمیت مدیریت مشاركتی، نگارنده‌ی كتاب حاضر به موضوع مدیریت مشاركتی در سازمان‌های ورزشی در سه فصل تحت این عناوین پرداخته است: تعاریف و مفاهیمی مدیریت مشاركتی بر اساس نظام پیشنهادها، مدیریت مشاركتی در ورزش، و نمونه‌ای از تحقیق مدیریت مشاركتی در سازمان‌های ورزشی."
همچنین مشاهده کنید

 مرور روزنامه‌ها





سایت 55 آنلاینخبرگزاری ایسناروزنامه خراسانسایت الفخبرگزاری تسنیم