جمعه, ۱۲ خرداد, ۱۴۰۲ / 2 June, 2023
مجله ویستا
ترکیب عناصر بازاریابی
همانطورى که مىدانيم عناصر بازاريابى از ۴ عنصر تشکيل مىشود که عبارتند از: | |
- محصول يا کالا Product | |
- قيمت Price | |
- توزيع Place | |
- ترفيع Promotion | |
| |
که با توجه به حرف اول ۴ مورد فوق. عناصر بازاريابى به 4Ps معروف هست يک شرکت با توجه به نوع محصول و بازار يا صنعتى که در آن فعاليت مىکند بايد ترکيب مناسبى از عناصر فوق را تنظيم نمايد تا بيشترين فروش را داشته باشد. |
همچنین مشاهده کنید