جمعه, ۱۲ خرداد, ۱۴۰۲ / 2 June, 2023
مجله ویستا

ترکیب عناصر بازاریابی


همانطورى که مى‌دانيم عناصر بازاريابى از ۴ عنصر تشکيل مى‌شود که عبارتند از:
- محصول يا کالا Product
- قيمت Price
- توزيع Place
- ترفيع Promotion
که با توجه به حرف اول ۴ مورد فوق. عناصر بازاريابى به 4Ps معروف هست يک شرکت با توجه به نوع محصول و بازار يا صنعتى که در آن فعاليت مى‌کند بايد ترکيب مناسبى از عناصر فوق را تنظيم نمايد تا بيشترين فروش را داشته باشد.


همچنین مشاهده کنید





وبگردیسایت مشرقخبرگزاری فارسسایت اقتصادنیوزخبرگزاری ایسناسایت اکوایرانسایت آفتاب نیوزسایت برترینهاسایت دیدبان ایرانسایت فرادید