پنجشنبه, ۳۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 18 April, 2024


۱۳۹۸-۰۶-۱۷ / /
بازاریابی اجتماعی و فرهنگ مصرفی زنان
زنان نقشی کلیدی در بازار مصرف به‌عنوان الگوساز مصرف خانواده دارند. بر پایه رویکرد‌های ملهم از بازاریابی اجتماعی می‌توان با تبیین نقش زنان به‌ویژه در فرهنگ مصرفی خانواده، در حمایت از کار و سرمایه ایرانی به تغییر الگوهای رفتاری جمعی در سطح کلان، امیدوار بود. درواقع با بهره‌گیری از رویکرد بازاریابی اجتماعی می‌شود با تغییرات انگیزشی، ذائقه خانواده‌های ایرانی را از مصرف کالاهای خارجی به مصرف کالای داخلی تا حدود زیادی متمایل ساخت.