دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 سایت نود اقتصادی / ۱۴۰۳/۰۹/۱۷

اهم اقدامات بیمه نوین در راستای افزایش سطح رضایت مشتریان

اهم اقدامات بیمه نوین در راستای افزایش سطح رضایت مشتریان
با عنایت به ماهیت فعالیت شرکت‌های بیمه و ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم و با توجه به اهمیت مشتری‌مداری به عنوان عامل کلیدی موفقیت سازمان ها به ویژه سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات و همچنین نقش کلیدی شرکت‌های بیمه در ایجاد اطمینان، امنیت و آرامش‌خاطر، شرکت بیمه نوین، مأموریت خود را تأمین امنیت مالی و آرامش روانی مشتریان، تعریف کرده و حفظ حقوق ‌‌بیمه‌گذاران و حمایت از ایشان را وظیفه ذاتی و حرفه ای خود دانسته و جلب رضایت مشتریان و اعتمادسازی را سرلوحه کلیه امور خود، قرار داده است.