پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت نود اقتصادی / ۲ ساعت قبل

نارضایتی در حوزه انرژی از پارسال بیشتر شده

 نارضایتی در حوزه انرژی از پارسال بیشتر شده
مهدی بستانچی، رییس شورای هماهنگی شهرک‌های صنعتی کشور: معاونت بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی رئیس جمهور برای تمرکز تصمیم‌گیری ایجاد شد، اما در عمل به‌ویژه در یک سال اخیر، به «عدم تصمیم‌گیری» تبدیل شده است؛ در حالی که حتی تصمیم غلط بهتر از بی‌تصمیمی است که به رکود و مشکلات دامن می‌زند. این روش تصمیم‌گیری باعث افزایش نارضایتی در حوزهٔ انرژی نسبت به سال گذشته شده و دلیل اصلی ناکارآمدی معاونت در شرایط کنونی است.