صنعت تابلوسازی در ایران در حال تجربه یکی از پویاترین دورههای خود است؛ دورانی که در آن رفتار مشتریان، تکنولوژی ساخت، سبکهای طراحی، متریالهای موجود و حتی سلیقه جامعه نسبت به ظاهر فضاهای تجاری در حال تغییر است. اگر چند سال قبل، کسبوکارها تنها به داشتن یک تابلو معمولی برای معرفی نام خود بسنده میکردند، امروز شرایط کاملاً متفاوت شده است. تابلوسازی تبلیغاتی نهتنها ابزار معرفی، بلکه مهمترین عامل هویتبخشی، اعتمادسازی و جلب توجه مشتریان شده است. فروشگاههای موفق و برندهای جدید بهخوبی میدانند که …