سارا فرجی-خبرنگار گروه فرهنگ: چند روز پیش «متا» متعلق به مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)، مخاطبسنجی تولیدات پخش خانگی در ایران را انجام داده است. این مرکز تحلیلی افکارسنجی، بخشی از نتایج مخاطبسنجی خود را بهصورت ماهانه منتشر میکند. در دومین نظرسنجی این مرکز که در مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، نتایج جدیدی در رابطه با جدیدترین محصولات پلتفرمهای نمایش خانگی منتشر شده است. در این گزارش که از محتواهای موجود در پلتفرمهای نمایش خانگی همچون فیلیمو و فیلم نت و نماوا استخراج شده، فیلیمو پرمخاطبترین محتواها را …