سارا مومنی- دانشجوی دکتری مدیریت رسانه: در ایام دید و بازدیدهای نوروز که جمع میشدیم و درباره مسائل مختلف حرف میزدیم، میانههای صحبتم درباره فیلم و سریالهای ایرانی بودم که احساس کردم نوجوانان جمع مات و مبهوت نگاهم میکنند و انگار نه شناختی از فیلمها دارند و نه حتی به دیدن فیلمها مینشینند، به نظرم رسید، حتما «فیلم دیدن» انتخاب آنها برای اوقات فراغت و سرگرمیشان نیست؛ اما بحث که کمی جلو رفت، فهمیدم نه! اتفاقا خیلی هم فیلم و سریال میبینند! اما خارجی! همانجا مسئله جدیدی باز شد و پای صحبتهایشان …