اتفاقات جنگ ۱۲ روزه را از هر وجهی که موردمطالعه قرار دهیم، به نقش پررنگ فعالیت رسانهای و عملیات روانی در آن پی میبریم. نگاهی کوتاه به آن روزها بهخوبی این مسئله را برای ما محرز و مشخص میکند که دشمن، سهم قابلتوجهی برای حرکتهای رسانهای و تبلیغاتی اختصاص داده بود. این سهم آنقدر فراوان بود که برخی کارشناسان و تحلیلگران عرصه نبرد جمهوری اسلام ایران و رژیم اشغالگر صهیونیستی را یک نبرد شناختی و روانی همراه با مدیریت اطلاعات تلقی کردند که در واقع تکمیلکننده آن روند، اقدامات نظامی بوده است. لذا …