دوشنبه / ۳۰ تیر / ۱۴۰۴ - 21 July, 2025
 سایت آخرین خبر / ۱۴۰۴/۰۲/۲۲

روابط‌عمومی می‌تواند وجه تمایز بِرَند موفق و ناموفق باشد

روابط‌عمومی می‌تواند وجه تمایز بِرَند موفق و ناموفق باشد
مهر/ اصفهان- رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی گفت: روابط‌عمومی می‌تواند وجه تمایز برند موفق و ناموفق باشد. به گزارش خبرنگار مهر، امین کریمیان ظهر دوشنبه در نخستین جلسه کمیته روابط عمومی‌های ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: شاید مهم‌ترین مطالبه‌ای که می‌توان امروز داشت این است که گروهی ایج