مهر/ استاندار مازندران از برنامهریزی برای راهاندازی ۳ مرکز جدید پردازش پسماند در استان تا قبل از تعطیلات نوروزی خبر داد. مهدی یونسی رستمی عصر پنج شنبه در بازدید از کارخانه کمپوست بهشهر با بیان اینکه امروز روزی خوش و نویدبخش برای مردم شرق استان است، اظهار کرد: آرزوی دیرینه مردم منطقه برای حل معضل پ