مهر/ مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در دولت بایدن اعلام کرد: (تفاهمنامه تهران-واشنگتن) نوعی معاهده جدید ورسای است، با این تفاوت که ایالات متحده طرفی است که غرامتها را میپردازد. جیک سالیوان در پادکست خود به نام «لانگ گیم» در خصوص تفاهم نامه میان ایران و آمریکا اعلام کرد: ترامپ برجام را بدترین توافق