ایسنا/سرمربی تیم فوتسال گیتیپسند گفت: هفته آینده بازی داریم و بعد از آن لیگ برای ۴۰ تا ۴۵ روز تعطیل میشود، در حالی که فقط چهار هفته تا پایان لیگ باقی مانده و این ظلم به باشگاهها محسوب میشود. محمد کشاورز، شامگاه سهشنبه ۹ دی پس از تساوی بدموقع تیم فوتسال گیتیپسند مقابل گهر زمین سیرجان اظهار کرد: