چهارشنبه / ۲۳ مهر / ۱۴۰۴ - 15 October, 2025
 سایت آخرین خبر / ۱۴۰۴/۰۵/۳۰

سوژه‌یابی و پرداخت اختصاصی؛ کلید موفقیت رسانه‌ها در جلب افکار عمومی

سوژه‌یابی و پرداخت اختصاصی؛ کلید موفقیت رسانه‌ها در جلب افکار عمومی
تسنیم/ رئیس دانشکده جامعه و رسانه، گفت: «تنوع، توجه به نیازهای مردم، تولید محتوای اختصاصی و پرداخت متفاوت، راز موفقیت رسانه‌ها در جلب افکار عمومی و اثرگذاری است.» - اخبار اجتماعی - به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر اکبر نصراللهی، با تاکید بر ضرورت اتخاذ «راهبردهای «امیدزایی» و «راه حل محوری»  در تولید و