ایرنا/ مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی اظهار داشت: بر اساس بررسی و تحلیل آخرین نقشهها و مدلهای پیشیابی، نفوذ و ماندگاری یک توده هوای سرد به استان از روز شنبه آذرماه آغاز میشود و تا دوشنبه ادامه دارد. معصومه نوروزی افزود: پیامد اصلی این سامانه، کاهش محسوس دمای