ایرنا/ مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز بارش برف در ارتفاعات این استان گفت: فعالیت این سامانه تا روز جمعه ادامه دارد و بارش قابل توجهی به همراه دارد. معصومه نوروزی افزود: اگر چه برای فعالیت این سامانه بارشی هشدار سطح نارنجی صادر شده است اما الگوهای جدید حاکی از آن است که این سامان