ایسنا/ مدیر روابط عمومی ادارهکل حفاظت محیط زیست خوزستان از قرار گرفتن هوای چهار شهر استان در وضعیت «ناسالم برای گروههای حساس» و «نارنجی» خبر داد. شهریار عسکری، مدیر روابط عمومی ادارهکل حفاظت محیط زیست خوزستان اظهار کرد: براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ساعت ۰۹:۰۰ امروز چهارشنبه ۲۷ خرداد