پنجشنبه / ۴ تیر / ۱۴۰۵ - 25 June, 2026
 سایت آخرین خبر / ۱۴۰۴/۰۹/۲۵

اهدای عضو بانوی اهل امیدیه خوزستان به سه بیمار زندگی دوباره بخشید

 اهدای عضو بانوی اهل امیدیه خوزستان به سه بیمار زندگی دوباره بخشید
ایرنا/ اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی اهل امیدیه استان خوزستان، سه بیمار نیازمند را به زندگی برگرداند. اعضای بدن «شیما زینعلی شه‌بابا» بانوی ۳۱ ساله اهل امیدیه که به دلیل خونریزی مغزی و علی رغم تلاش‌های تیم درمان، دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده، به چند بیمار نیازمند عضو اهدا کرد. این بیست‌ و یک