ایرنا/ اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی اهل امیدیه استان خوزستان، سه بیمار نیازمند را به زندگی برگرداند. اعضای بدن «شیما زینعلی شهبابا» بانوی ۳۱ ساله اهل امیدیه که به دلیل خونریزی مغزی و علی رغم تلاشهای تیم درمان، دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده، به چند بیمار نیازمند عضو اهدا کرد. این بیست و یک