ایرنا/ مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری از کاهش ذخیره خون در ۲ هفته گذشته در استان خبر داد و گفت: هماکنون ذخیره خون استان با کمبود ۲ گروه خونی oمثبت و منفی مواجه است. حسین هاشمی، مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به کاهش دما، سرد شدن هوا و شیوع آنفلوآنزا مراجعه اهداکنندگان خون