فارس/ سخنگوی وزارت امور خارجه امروز گفت که مبنای کار، «تعهد در مقابل تعهد» است و ایران ضمن رصد اجرای تعهدات طرف مقابل، از همه اهرمهای خود برای اطمینان از اجرای آن تعهدات بهره خواهد گرفت. اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (دوشنبه) اول تیرماه با تشریح نتایج مذاکرات روز گذشته در سوئیس با میا