ایرنا/ مدیر امور عشایر استان تهران از استقرار کامل این جامعه تولید کننده در مناطق ییلاقی (سردسیر) استان خبر داد و گفت: عشایر تا نیمه شهریورماه در زیر سیاه چادرهای عشایری زندگی خواهند کرد. فرشید ذبیحی، گفت: کوچ بهاره عشایر استان تهران با استقرار در مناطق سردسیر از جمله شهرستان های شمیرانات، فیروزکوه