ایسنا/یک پهپاد اسرائیلی بار دیگر با تعرض به حریم هوایی لبنان، یک خودرو را در جنوب این کشور هدف قرار داده است. رژیم صهیونیستی مجددا آتشبس در لبنان را نقض کرده و یک خودرو را در منطقه «زیتا» شهرستان صیدا واقع در جنوب این کشور هدف حمله پهپادی قرار داده است. در همین حال، شبکه خبری الجزیره گزارش داد رژیم