مهر/ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساری با اشاره به افزایش دمای هوا و حضور گسترده گردشگران در عرصههای طبیعی، نسبت به تشدید خطر آتشسوزی در جنگلها و مراتع هشدار داد. سید حمید ساداتی همزمان با آغاز فصل گرما و افزایش حضور شهروندان در مناطق جنگلی و تفرجگاههای طبیعی، خواستار رعایت نکات ای