تسنیم/ یک رسانه عبری اعلام کرد کشورهای خلیج فارس اعتمادشان به آمریکا را از دست داده و به فکر همکاری با ایران هستند. در ادامه تحلیلهای محافل صهیونیستی از تحولات مربوط به بعد از جنگ با ایران و سپس توافقی که اخیرا میان تهران و واشنگتن منعقد شد، روزنامه عبری هاآرتص، در مقالهای تحت عنوان «کشورهای خلیج