خبرگزاری دانشجو/ سرتیپ بسام یاسین، رئیس سابق کمیته مذاکرات لبنان گفت: در سخنانی گفت: من به حرف وزیر علی خلیل معتقدم که اگر دولت بخواهد صلح کند اما اهالی جنوب آن را نپذیرند، این صلح مشروعیت ندارد. اهالی جنوب که هر روز مورد حمله قرار میگیرند، تصمیمگیرندگان اصلی هستند نه کسانی که دور از میدان زندگی