ورزش 3/ویرژیل فندایک، کاپیتان تیم ملی هلند، پس از شکست ۱-۰ مقابل الجزایر در دیداری دوستانه، از نتیجه به دست آمده ابراز ناراحتی کرد. مدافع لیورپول پس از مسابقه به خبرنگاران گفت:«با عصبانیت سوار هواپیما خواهیم شد. اصلاً انتظار نداشتیم این بازی را ببازیم.» فندایک همچنین درباره اخراج هموطنش آرنه اشلو