مهر/رژیم صهیونیستی یک بار دیگر آتشبس را در جنوب لبنان نقض کرد و شهرک النبطیه الفوقا را هدف حمله هوایی قرار داد. به گزارش المنار، رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه خود و نقض آتش بس در جنوب لبنان، سحرگاه امروز جمعه شهرک النبطیه الفوقا را در شهرستان النبطیه هدف حمله هوایی قرار داد. بر اساس