ایسنا/ دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان از این تیم جدا شدند. گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی فولاد پس از دریافت مطالباتش خود و دو فصل حضور در فولاد، از این تیم جدا شد. به گزارش ایسنا، همچنین متئوس کاستا، وینگر-مهاجم ۲۶ ساله برزیلی که در نقل و انتقالات زمستانه فصل گذشته به صورت قرضی از باشگاه مس رفس