تسنیم/باشگاه فولاد خوزستان درصدد است مبالغ قرارداد بازیکنان را برای فصل آینده تعدیل کند. باشگاه فولاد خوزستان به دلیل شرایطی که در چند ماه اخیر با آن مواجه شده است، تصمیم دارد مبلغ قرارداد بازیکنان را کاهش کند. با توجه به خسارتی که کارخانه فولاد در جنگ تحمیلی سوم با آن مواجه شد، مدیران فولاد قصد دار