ایرنا/ فرماندار ایذه گفت: ۳۵۰ خانوار در پی بارندگی اخیر در شهرستان ایذه دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند، امدادرسانی به خانوادههای متاثر از بارندگی همچنان ادامه دارد. گودرز ترکیزاده، فرماندار ایذه ایرنا ضمن ابراز همدردی با جانباختگان وقوع سیلاب در ایذه بیان کرد: استاندار خوزستان دستور دادند که مدیران اس