مهر/باشگاه استقلال با ارسال نامهای به فدراسیون جودو، آمادگی خود را برای حضور در رقابتهای لیگ برتر جودو در بخش آقایان و بانوان اعلام کرد. علی تاجرنیا مدیرعامل باشگاه استقلال امروز یکشنبه ۷ تیرماه با ارسال نامهای به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، آمادگی این باشگاه را برای حضور در رقابتهای لیگ