ایرنا/ هفت نفر از دانش آموزان به همراه سرایدار و معلم یک مدرسه در روستای طارم حاجی آباد هرمزگان بر اساس بررسیهای اولیه، دچار علائم مسمومیت شدهاند که حال عمومی آنها مساعد گزارش شده است. فریده حسنزاده، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تایید این خبر، تعداد مسموم شدگان را هفت دانش آموز به همراه