ایسنا/ سعید مظفریزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور، استعفای خود را به هیأتمدیره باشگاه تقدیم کرد و تا زمان بررسی و تصمیمگیری در این خصوص پیگیری امور باشگاه زیرنظر رییس هیأت مدیره خواهد بود. مظفریزاده با ارائه نامهای رسمی، استعفای خود را به هیأتمدیره باشگاه تقدیم کرده است. وی پیشتر اعلام کرده بود