ایرنا/ رئیس شبکه بهداشت و درمان نیکشهر گفت: تیم پزشکی بیمارستان ۲۲ بهمن این شهرستان با انجام یک عمل جراحی اورژانسی، موفق به خارجسازی تودهای به وزن حدود ۳.۵ کیلوگرم از شکم یک بیمار شد و این بیمار پس از طی روند درمان با حال عمومی مساعد از بیمارستان ترخیص شد. سعید بلوچی اظهار کرد: بیمار با وضعیت عموم