شنبه / ۶ تیر / ۱۴۰۵ - 27 June, 2026
 سایت آخرین خبر / ۱۴۰۴/۱۰/۰۶

 رئیس‌جمهور: مدیریت مصرف سوخت را از خودمان شروع کردیم

  رئیس‌جمهور: مدیریت مصرف سوخت را از خودمان شروع کردیم
khamenei.ir/ رئیس‌جمهور بااشاره به اینکه مدیریت مصرف سوخت را از خودمان شروع کردیم، گفت: در بحث‌های مالی و پولی هم سازمان بهینه‌سازی و مدیریّت مصرف بنزین و گازوئیل را درست کردیم، آن‌ها هم الان برنامه‌های خاصّ خودشان را دارند. *ماشین‌های دولتی دیگر کارت سوخت ندارند و باید بروند آزاد بگیرند مصرف کنند؛