ایلنا/ جمعی از کارگران شهرداری شوش صبح روز یکشنبه با برگزاری تجمعی اعتراضی و توقف فعالیتهای خود، خواستار پرداخت مطالبات معوق و رسیدگی به مشکلات صنفی و معیشتی شدند. کارگران معترض دلیل این اقدام را پرداخت نشدن حقوق فروردینماه سال ۱۴۰۵، مشکلات مربوط به کارتهای رفاهی و همچنین عقبماندگی در پرداخت حق