وزارت صمت به خودروهای مونتاژی با ارزبری بالا، مجوز تولید نمیدهد
صدا و سیما/ مدیرکل خودرویی وزارت صمت اظهار داشت: وزارت صمت از امسال به خودروهای مونتاژی با ارزبری بالا و ساخت داخل پایین، مجوز تولید نمیدهد. 🔹 آخرین خبر در روبیکا 🔹 آخرین خبر در ایتا 🔹 آخرین خبر در بله بازار