ایرنا/ کاشیوازاکی کاریوا، جدیدترین نیروگاهی خواهد بود که ۱۵ سال پس از فاجعه فوکوشیما، که منجر به توقف برنامه انرژی هستهای ژاپن شد، دوباره راهاندازی میشود. به گزارش ژاپن تایمز، دولت محلی نیگاتا روز دوشنبه و پس از رأیگیری، چراغ سبز را برای از سرگیری نسبی فعالیت این نیروگاه دریافت کرد. ژاپن در راست