ایرنا/ وزیر امور خارجه لبنان با طرح این ادعای بیاساس که «نقش ایران در لبنان و منطقه بسیار منفی است»، خواهان توقف چیزی شد که آن را «دخالت تهران در امور داخلی لبنان» خواند. «یوسف رجی» وزیر خارجه لبنان امروز (جمعه) در گفت وگو با شبکه الجزیره ادعا کرد: نقش ایران در لبنان و منطقه بسیار منفی است و سیاست